Opis.jpg
Opis.jpg Rozmiar 163 KB |
Daje to dostęp nie tylko do Silnika i skrzyni biegów, ale także ABS, poduszka powietrzna, oraz innych podzespołów np. TPM(tire pressure monitor), 4x4, transmission, batery control module, inne programy diagnostyczne do OBD2 nie posiadają takich możłiwości.
W ScanXL istnieje także możliwość przeglądania wykresów, rejestrowania i odtwarzanie danych diagnostycznych w czasie rzeczywistym poprzez złącze OBD-II. Pozwala na odczyt i kasowanie błędów (DTC), odczytuje dane z Freeze Frame- ramki zamrożone i inne informacje o samochodzie.
*Ramki zamrożone to precyzyjne informacje o błędach rejstrowanych przez sterownik silnika. Zamrożona ramka mówi w jakich dokładnie warunkach czyli przy jakim obciążeniu, prędkości pojazdu, prędkości obrotowej silnika, temp płynu chłodzącego, itp. został zarejestrowany błąd.
ScanXL ™ obsługuje wszystkie pojazdy od 1996 * i nowsze - amerykańskie, azjatyckie i europejskie.
Warunek to zgodność ze standartem OBDII.
Obsługiwane protokoły OBD-II: SAE-J1850 (PWM i VPW), ISO-9141, ISO-14230 (KWP2000), ISO-15765 i (CAN).
* 1996 to rok w którym sytem OBD-II został wprowadzony do wszystkich samochodów osobowych sprzedanych w Stanach Zjednoczonych. W Europie został przyjęty w 2001 r. dla pojazdów benzynowych i 2004 dla samochodów z silnikami diesla.
Proszę sprawdzić, czy pojazd jest zgodny z OBD2 przed zakupem.
Protokół J2534 to nowość w diagnostyce OBDII
J2534 obejmuje wszystkie nowe pojazdy począwszy od roku modelowego 2004.
Standard ten umożliwia przeprogramowywanie (flashowanie) oprogramowania ECU odpowiedzialnego za emisję. Przeprogramowanie sterownika to czasem jedyne rozwiązanie aby pozbyć się fałszywych błędów rejestrowanych przez sterownik, reprogramowanie i kalibracja czasem konieczna jest aby naprawić takie usterki jak utrudnione odpalanie zimnego lub ciepłego silnika, nierówna praca na biegu jałowym, nierówna praca rozgrzanego silnika, brak mocy, nadmierne zużycie paliwa, itp.
ScanXL ™ Professional współpracuje z wszystkimi zgodnymi z J2534 Pass-Thru interfejsami OBDII- interfejsy są dostępne w naszym sklepie. Jeśli naprawiasz samochody i czasem natrafiasz na fałszywe błędy DTC lub pomimo pełnej szczelności i sprawności układu dolotowegotowe auto nierówno pracuje na biegu jałowym może to oznaczać że konieczne jest przeprogramowanie pamięci sterowniki silnika. ScanXL PRO ™ będzie idealnym rozwiązaniem.
ScanXL ™ Professional daje dostęp do czynności do tej pory zarezerwowanych tylko dla testerów serwisowych. Posiadając ScanXL PRO i interfejs z obsługą protokołu J2534 możesz flashować lub kalibrować ustawienia sterowników za nieporównywalnie mniejsze pieniądze.
Patch może być traktowany jako wirus niepożądana aplikacja . Sprawdzone działa .